Mormor och morfar

idag gick jag upp vid halv tio och sprang lite. Sen åkte man till mormor och morfar för att baka vi bakade bullar och kakor. sedan åt vi och Oskar kom och sen gick vi till slagsta glass. när jag väl kom hem så började jag leta efter min kamera letade i mitt rum 4 gånger och sen hittade jag den i min väska. imorgon blir det att träna på morgonen slappa och sen ska vi titta på teater och vara med några vänner. på fredag blir det att vara med Malin ska nog bada. och på lördag blir det att åka till Oxelösund och hämta Frida. måste nog börja städa mitt rum innan hon kommer.

//Felicia

Kommentarer
Postat av: Malin

Syns på fredag då :)<3

2010-07-21 @ 21:31:05
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0