Dagen

gick och la min 12 i natt och vaknade klockan tre och kunde inte somna om men sen somnade jag. Blev väckt av snuttan klockan halv sju. för hon började öppna mina lådor under sängen och hoppade in i den.
Skulle vara med Malin idag men när jag hade vaknat så var jag jätte trött och orkade inte göra någonting. och så hade jag ont i huvudet. så det blev ingen Malin:(.det blir Malin någon annangång. under dagen gjorde jag nästan ingenting. men skulle behöva göra rent mitt rum tills Frida ska komma. får väl se hur det går med det. Och nu  har man fått främmande. imorgon blir det att åka till Oxelösund för att hämta Frida. kommer hem på söndag igen. får se om jag hinner blogga något då.

ha det bra så länge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0