Skola

Hej! idag var det skola. vi hade 3 timmar håltimme. jag och Elin åkte till tuna park och gick och tittade lite sen åkte vi till Max och åt. när vi hade fått vår mat och tagit dricka så skulle vi sätta oss. vi hade lite svårt att välja men så valde vi väl och så stannade hon. som jag inte såg så jag gick rakt in i Elin och spillde ut hela min dricka. hela brickan och golvet blev det massa fanta plus att elin fick på sig. först stod jag bara där och skämdes och sen gick jag och hämtade servetter och så gick jag tillbaka och så fick jag gå och hämta ännu mer servetter och då höll jag på att halka i fantan på golvet. och då sa jag till elin. ´vad ska jag göra med det på golvet.´ och då sa hon.´shit i det.´och då började jag skratta och så sa jag. ´men ska vi säga till.´ men hon sa. ´men shit i det.´så vi struntade i det och gick och satte oss. HAHAHA. det tog jätte lång tid innan jag kunde prata för jag skrattade så mycket.
  när vi äntligen ätit klart så gick vi ut och jag tog min vaniljmunk och åt medans elin åkte och tankade. sen åkte vi tillbaka till skolan.och nu sitter jag vid datan oc har tråkigt. imorgon ska jag vara med Elin efter skolan. vi slutar ett och så ska vi åka hem till henne och sen ska jag följa  med till hennes träning :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahah bästa dagen på länge :D (skrattar) :D:D:D<333

Bästa kommentaren idag: skit i det :D haha

2010-08-26 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0