Dagen med Elin

Var med Elin idag. hon kom och hämtade mig vid 13.00. sen åkte vi hem till henne och spelade på datan. Efter ett tag så åkte vi och handla fikabröd. åkte hem och fick åka tillbaka för att handla saft. hon i kassan sa senadn 26 kronor tillbaka. Elin tog pengarna men mäsrkte att det fattades en krona. vi struntade i det och åkte hem. fikade och satte oss sedan vid datan igen. HAHAHAHA. Ljudet på datan hade varit knasigt och helt plötsligt brusade det både jag och Elin hoppade till sen skrattde vi åt det i evigheter.HAHAHA. sen blev det så igen och då börja vi att skratta ännu mera. HAHAHAHA. Vid halv sju skjusade hon hem mig igen. Rolig dag. Måste göras om. HAHAHHA. Imorgon blir det kolmården med Oskar och Heidi. På torsdag blir det nog Elin igen.:) Ska kanske på Å-festen då. På fredag blir det nog Elin på eftermiddagen blir nog att gå på Å-festen. Får se hur det blir i helgen.:)

Haft en underbar dag med Elin. Älskar dig<33

Hej då. ser om jag skriver mera imorgon.:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahah aa det måste vi verkligen göra om :)

2010-08-11 @ 16:09:23
Postat av: Anonym

sv: japp var shit kul.HAHAH

2010-08-11 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0