Dagen

Hej! idag var det skola. så vid åtta kom Elin och hämtade mig och så åkte vi till skolan. sen vid kvart över nio när vi slutat åkte vi hem till henne och spelade på datan. sen gick vi ut och hoppade studsmatta. sen vid halv tolv åkte vi hem till mig och hämtade pengar. sen åkte vi till tuna park för att äta och då var det en jätte lång kö. sen åt vi och gick några varv på tuna park och elin köpte nagellack. sen skjusa hon mig hem och då gick jag till datan och hade tråkigt. sen åkte jag till tandläkaren. och nu har man precis duschat och nu har man tråkigt igen.
  imorgon börjar vi halv nio och elin kommer och hämtar mig vid kvart över åtta. och på onsdag börjar vi nio och efter skolan ska vi kanske vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0