Dagen

Hej! var med Malin idag. hon kom vid halv två. Vi gick och köpte slagsta glass. sen på vägen höll vi på att dö. Vi var så törstiga.HAHAHA. sen tog vi massa kort ca.300. hahaha. Efter att jag varit Med Malin åkte jag till mormor och morfar och åt. Vid halv tio åkte vi ner till Åfesten en liten stund.HAHAHA. då kom det en man i typ en permobil. han stannade pracis framför oss och tutade. haha. och så sa han``vad gör alla dessa snygga tjejer här`` så sa en som heter Linnea. ``det är fullt där borta``. sen höll han på att köra på oss. HAHAHA. skoj var det i alla fall. sen åkte vi hem igen. Imorgon blir det att vara med Elin vi ska nog gå på Å-festen.

Malin gjorde hos mig. Har ingen annan bild har inte hunnit fått dem från idag får se om jag laddar upp någon av dem sen.

Felicia

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul var det!:)

Och vi tog över 300 bilder.:P

2010-08-14 @ 12:26:01
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0