dagarna med kusin

Hej! Linnea och Per-Inge har precis åkt hem. dem kom i fredags. Och då åt vi hos mormor och morfar och fikade. och i Lördags så åkte vi till tuna park och handlade. sen åt vi på tuna park och handlade lite till. sen åkte vi och titta på motorcyklar. och tittade lite på speedway (stava) och då var det bara två som skulle åka och när dem skulle åka iväg så pajade båda två Speedway (stava) och då började dem springa hahha. det var roligt. sen åkte jag pappa och Oskar till mälarvik och firade EHIF 30 år. så då träffade jag Frida,Alicia och Josse. har saknat er så mycket. det blev mat fika och mycket skratt.
  Vi åkte väl hem vid halv nio och vid tio tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite men då kom Linnea och Per-Inge så då blev det att titta på massa klipp på youtube. både gatumålningar och sand konst.  och dem åkte hem vid halv ett så ett gick jag och lade mig.
  idag gick jag upp halv nio och läste till kvart över tio. sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt och fikade. och så åkte Linnea och Per-Inge hem


 
det var några vi tittade på så duktiga dem som målar på gatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0