29/08-10

Hejsan!! idag gick jag upp vid tio. och då kom Tomas och Jonas och mormor och morfar. och då fikade vi. sen vid halv ett när dem åkt åkte jag mamma och pappa till Ronny och Annika. vi åkte en smart och jag fick sitta i skuffern (stava)
och när vi åkt en bit så kom polisen bakom oss med blinkande ljus och då trodde jag att han skulle stoppa oss. men han åkte iväg. och när vi kom fram och jag hoppat ur bilen så kom deras hund springande mot mig och jag skulle böja mig och klappa den och då puttade hon omkul mig så jag ramlade. och sen ville hon leka aport hela tiden men hon fick inte för hon haltar. men till sist kom hon med ett löv och ville att jag skulle kasta.HIHI. och jag satte mig på huk och då lägger hon pinnen eller vad hon nu vill att man ska kasta i knät.
sen åt vi och då började deras hundar busa lite HIHI. sen ungefär när vi skulle åka så kom båda hundarana till mig och ville gosa och när jag klappade en så kom den andra och ställde sig närmare mig så jag skulle klappa den. sen när jag kom hem så titta jag på film och nu sitter jag här vid datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0